JOURNEY
ELLA PILIH HANYA YANG TERBAIK UNTUK KESIHATAN DIRI

Saturday 30 July 2016 @ 08:53 | 0 Comment [s]


"SAYA DAH PILIH VITAMIN TERMAHAL DI FARMASI"
=====================
Brand adalah sesuatu yang berbeza walau nampak dari luaran ia adalah sama.
Brand Iphone tak sama dengan brand lain walau sama-sama smart phone kan?
Kepada yang utamakan brand dan kualiti, sudah tentu tahu apa bezanya.
Begitu juga dengan vitamin Shaklee.
Ada yang cakap, "Saya dah beli vitamintermahal di farmasi dah untuk anak saya. Tapi anak saya tetap sakit dan ulang alik ke hospital."
Ye, sakit itu kurniaan Allah.
Dan sakit si anak itu juga atas izinNya. Vitamin bukan tuhan untuk selamatkan anak dari sebarang penyakit.
Tapi, kita yakin ke bahawa dengan produk yang berkualiti dan terjamin serta berkesan, ia sedikit sebanyak membantu dalam usaha kita pertingkatkan kesihatan?
Tukar brand anda. Mungkin anda jumpa solutionnya.
Ada kalanya, vitamin Shaklee jauh lebih murah berbanding vitamin lain berdasarkan kualiti dan harganya. Tak percaya boleh semak dengan saya😀.
Jika vitamin, pilih Shaklee. Dan itu pilihan saya. Dan pilihan lebih dari 200,000 rakyat Malaysia.
Apa pula pilihan anda?
Nak cuba Shaklee?
Saya salah seorang ejennya yang komited😀
Order @019.9034.307

  



Older Post | Newer Post
SHAKLEE !!

Aslmkm, Hi! Ella's here.
Nak try supplement Shaklee atau nak join bisnes shaklee bolehtanya Ella.
Apa-apa pertanyaan mengenai Shaklee boleh PM Ella direct. (ID 1180045)
019-9034 307
019-9989 126


Navigations!

JOURNEY EXCHANGE LINK


Blog Archive!

  • JOM.. KITA SHOPPING ONLINE.
  • CARA CARA NAK SIGN UP AHLI SHAKLEE.
  • TERNYATA SUPPLEMENT SHAKLEE MEMANG DI KAGUMI RAMAI !!
  • KEHEBATAN VIVIX
  • TESTIMONY VIVIX. DAN PROMOSI VIVIX TINGGAL DUA HAR...
  • testimony VITAMIN c oleh ella sendiri. 019.9034.307
  • BAGAIMANA VITAMIN C SHAKLEE BUAT SAYA MAKIN BERKEY...
  • LIKE PAGE ELLASHAKLEE
  • RESIPI CHEESE CAKE VIVIX
  • garisan mula

  • Promo!





    The Credits!

    Template by : Farisyaa Awayy
    Basecode by : Nurynn
    Full Edited : Arissa

    Best View at GOOGLE CHROME!