JOURNEY
SET SEMBELIT

Friday 17 February 2017 @ 00:18 | 0 Comment [s]



waktu nak membuang merupakan waktu yang paling saya benci tau. sebab sakit tu rasa macam nak koyak badan! ape nak rasa macam nie?? pedih woo. nak nak time kesat sakit dia tu melampau. Dah la berjam jam dalam tandas lembik satu badan nak hadap benda nie. pernah cuba bermacam macam produk dan cara utk bagi lawas. yang sakit tu sakit lah yang tak berminggu minggu membuang rasa jugak senak perut nih. apa boleh buat apa boleh bantu?? nie masalah saya dengar dari customer saya. jadi untuk masalah sukar membuang nie saya suggestkan Herb-lax.. 

HERB LAX 

Herb lax . Diet yang kaya serat, air yang mencukupi dan senaman yang tetap , kesemuanya menyumbang kepada pembuangan air besar yang teratur 💩💩💩. Pada masa yang tertentu, herblax yang lembut boleh membantu. 

Sedikit info 🙂🙂
. Julap lembut untuk kegunaan sekali sekala 
. Menggalakkan tindakan pembersihan yang lembut bagi membantu proses semulajadi tubuh badan 
. Daun Senna telah digunakan sejak brtahun as a natural laxative!!. 


Sesuai utk ;
1 sembelit teruk
2 detox usus.
3 si  diet. 


Foto Ellavitamin. wajah HERB LAX 

ramai yang puas hati ambk herb lax. customer ella yang nak mula diet memang akan ambik herb lax untuk memudahkan proses lawas dan detox. 

hubungi saya ditalian yang tertera.
Ella. 0167854525


Older Post | Newer Post
SHAKLEE !!

Aslmkm, Hi! Ella's here.
Nak try supplement Shaklee atau nak join bisnes shaklee bolehtanya Ella.
Apa-apa pertanyaan mengenai Shaklee boleh PM Ella direct. (ID 1180045)
019-9034 307
019-9989 126


Navigations!

JOURNEY EXCHANGE LINK


Blog Archive!

  • SET KULIT BERMASALAH
  • ATASI SENGUGUT SEMUDAH ABC!
  • SET TAMBAH SUSU
  • ELAK DEHIDRASI DENGAN PERFORMANCE DRINK BY SHAKLEE
  • KENAPA HINGGA KINI SAYA MASIH SETIA DENGAN SHAKLEE
  • PROMOSI BULAN OKTOBER
  • Bagaimana kalsium membantu dalam hilangkan sengal ...
  • APA YANG SAYA SUKA TENTANG SHAKLEE.
  • LAWAK TANGGA
  • ELLA PILIH HANYA YANG TERBAIK UNTUK KESIHATAN DIRI

  • Promo!





    The Credits!

    Template by : Farisyaa Awayy
    Basecode by : Nurynn
    Full Edited : Arissa

    Best View at GOOGLE CHROME!